Toro marką pierwszego wyboru dla trzech najlepszych pól golfowych w Szwecji
W przypadku sprzętu Toro istnieje wartość, która wykracza daleko poza cechy i wydajność maszyny. Co jakiś czas, to właśnie serwis i wsparcie ze strony dobrze wyszkolonego lokalnego dystrybutora Toro, stanowi główny powód wyboru urządzeń tej marki.
Trzy pola golfowe w Szwecji zobowiązały się niedawno do zmiany swojej floty na produkty Toro właśnie z powodu znakomitego serwisu oraz relacji, jakie zbudowały z Hako Ground &Garden w Szwecji, Finlandii i Norwegii. Od kompetentnego personelu i szybkiego wsparcia po traktowanie klientów z szacunkiem i uczciwością – dystrybutorzy tacy jak Hako są rozszerzeniem firmy Toro. To silne partnerstwo, które pomaga klientom w maksymalnym wykorzystaniu inwestycji w sprzęt.
Uznawane za jedno z najlepszych szwedzkich pól golfowych, Österåkers GolfClub znajduje się w okolicach Sztokholmu. Po 7 latach używania sprzętu Toro, przez trzy sezony pole współpracowało z inną marką – ale inspektor ds. pól golfowych Magnus Ljungman mówi, że teraz „wracają na stałe”.
Według Ljungmana, na decyzję o powrocie do sprzętu Toro wpłynęło kilka czynników. Testowanie maszyn wypadło bardzo dobrze, wszyscy podkreślali ich jakość oraz chwalili za łatwość obsługi. Firma Ljungman powołuje się również na „wysoki standard serwisu i wsparcia posprzedażnego”, jak również na wygodę posiadania w pobliżu dealera.
„Wiem , że Toro i Hako są wiarygodnymi firmami, z którymi można pracować, a pomoc przychodzi szybko wtedy, gdy jest potrzebna. Doceniliśmy ich zaangażowanie oraz pomoc, jakiej udzielili nam w sezonie 2019, kiedy otworzyliśmy nowy pole – 100-procentowe wsparcie w zakresie maszyn, serwisu i obsługi posprzedażnej”.
Magnus Ljungman,manager pola, Österåkers GolfClub
PGA Szwecja
Położone poza Malmö w Szwecji, PGA Sweden National jest jednym z najbardziej znanych pól golfowych w Szwecji i Europie Północnej. Decyzja o przejściu na Toro rozpoczęła się w momencie, gdy właściciel pola zmienił strategię greenkeepingu, zatrudniając Görana Hanssona i menedżera pola Gerta Bengtssona. Hansson i jego pracownicy byli przyzwyczajeni do współpracy z Toro i byli pewni, że maszyny te lepiej sprawdzą się na trudnej trawie, niż konkurencyjna marka, której używali. W ramach procesu decyzyjnego, pracownicy pola mogli przetestować wszystkie maszyny w sezonie 2019 – co zapewniło im dłuższą możliwość wypróbowania różnych maszyn w różnych warunkach.
„Uważamy, że sprzęt Toro jest najlepszy. Ich organizacja – od naszego przedstawiciela handlowego Jerkera Seijsinga do działu wsparcia posprzedażowego – jest po prostu najlepszym wyborem jaki, możemy dostać w tym regionie”.
Göran Hansson, manager PGA Sweden National
Landeryds Golf Club jest uważany za jedno z największych i najbardziej kompletnych obiektów golfowych w Szwecji, a dwie lokalizacje (Landeryd i Vesterby) znajdują się poza miastem Linköping. Landeryd używał wcześniej sprzętu Toro, ale w 2016 roku zamienił ich maszyny na konkurencyjną markę. Jesienią 2019 roku przetestowali oni kilka maszyn demonstracyjnych i postanowili wrócić do Toro oraz Hako Ground & Garden. Jednym z czynników wpływających na decyzję było to, że Landeryd „czuł się bezpiecznie wiedząc, że Hako jest w stanie zapewnić serwis i wsparcie na poziomie, który odpowiada standardowym potrzebom klubu golfowego”. Innym czynnikiem decydującym o tym były same maszyny Toro, ponieważ klub już wcześniej ich używał.
„Maszyny te są niezawodne, łatwe w konserwacji, mają wysoki komfort jazdy i zapewniają wyjątkową jakość cięcia”.
– Björn Sturehed, manager i dyrektor generalny Landeryds Golf Club
WSPARCIE LOKALNE ROBI RÓŻNICĘ
Te i wiele innych pol golfowych w całej Europie odkrywa, co czyni Toro wyjątkowym dostawcą. To coś więcej niż tylko jakość produktu, innowacyjność, wygoda operatora i efektowny wygląd; to możliwość polegania na lokalnym wsparciu, kiedy tylko go potrzebują. Według Lindahl, zdolność Hako do zapewnienia lokalnego wsparcia odegrała ważną rolę w jej sukcesie – wraz z zasobami i partnerstwem firmy Toro. Mechanicy i serwisanci są w stanie być na bieżąco z najnowszymi technologiami, dzięki ciągłym szkoleniom prowadzonym lokalnie, regionalnie i w siedzibie głównej firmy Toro w USA. Mogą oni również korzystać z pomocy zespołu Centrum Technicznego Toro EMEA w Oevel, Belgia, gdy pojawiają się bardziej złożone kwestie techniczne. W tej lokalizacji znajduje się również europejskie centrum dystrybucji Toro, które zapewnia szybką dostawę tysięcy części. To tylko kilka z tych zasobów, które pomagają dystrybutorom zapewnić niezrównany poziom obsługi klienta.
Nasza firma z dumą należy do rodziny Toro. Zależy nam na tym, aby stać za naszymi produktami i naszymi klientami – a nasi pracownicy, handlowcy oraz serwisanci są kluczem do tej obietnicy.